Post Top Ad

Post Top Ad

Monday, 13 April 2015

"Airport is the hardest place to say goodbye"

"Airport is the hardest place to say goodbye"

Tiada siapa yang 'bakal' menyangka, kadang kala airport adalah destinasi terakhir untuk kita.
Bukan lah aku mendoakan atau fikir yang bukan-bukan. Tapi dengan keadaan penerbangan seperti hari ini, aku jadi takut, dengan keadaan. Iya benar. 

"Kunfayakun" ajal maut di tangan Tuhan.

"MATI ITU PASTI"

Tapi siapa yang mahukan kehilangan bukan?.
Aku juga takutkan kehilangan yang pasti.
Jika ini ditakdirkan yang terakhir, biarlah aku menjadikan airport ni destinasi terakhir aku melihat orang yang aku sayang dalam hidup aku.
Apa lah sangat nak dibandingkan dengan masa dan duit yang harus dikeluarkan untuk kali terakhir "mungkin".
Aku nak jadi orang yang terakhir yang nampak orang tu pergi.

TQ Echa sebab nak melayan Sheril pergi airport untuk tengok makhluk ni untuk terakhir kali sebelum dia gi Europe.





"2 Photographer SURUH bibik dekat airport snap gambar"







Okayy.. Dah start sedih sebenarnya..






"I hate the feeling when you have to say goodbye to someone you want to spend every minute with...."


(Hanya untuk orang yang dia rasa penting sahaja, seseorang tu akan sanggup berlari ke airport)

No comments:

Post a Comment