Post Top Ad

Post Top Ad

Thursday 15 September 2016

KL SKY TOUR

Article credit to : Santai Travel Magazine
Writer : Sheril Ameera
Photo credit : Santai Travel Magazine & Sheril Ameera




KL SKY TOUR merupakan satu tarikan baharu yang disediakan di Taman Tasik Titiwangsa oleh Cempaka Helicopter Coperation SDN BHD yang beroperasi secara rasminya bermula 28 Ogos 2016. Pastinya pengalaman menaiki helicopter secara peribadi menjadi idaman semua orang.  Kini, ia bukan lah sesuatu yang mustahil dengan adanya KL SKY TOUR ini.




Pengunjung tempatan dan pelancong asing kini berpeluang merasai pengalaman berbeza dengan menikmati panorama Bandaraya Kuala Lumpur terus dari ruang udara. Pasti bakal menjadi satu pengalaman yang tidak akan dapat dilupakan.

Menurut Pengerusi Cempaka Helicopter Coperation SDN BHD, Datuk Zakaria Abdul Rahman, inisiatif ini diambil bagi berkongsi pengalaman kepada pengunjung tempatan dan pelancong asing merasai sendiri pengalaman berada di udara sambil disajikan dengan pemandangan sekitar Bandaraya Kuala Lumpur.




Pengunjung boleh memilih pakej yang disediakan mengikut kemampuan. Empat pakej disediakan oleh pihak Cempaka Helicopter Coperation SDN BHD dengan harga dan kawasan lawatan yang berbeza. Berikut senarai pakej yang disediakan :


The KL Express
The City Explorer
The Jungle Escape
The City Indulgence
RM198/PAX
RM448/PAX
RM960/PAX
RM1388/PAX
Tidak termasuk GST
Tidak termasuk GST
Tidak termasuk GST
Tidak termasuk GST
Sekurang-kurangnya 3 penumpang 
Sekurang-kurangnya 3 penumpang 
Sekurang-kurangnya 3 penumpang 
Sekurang-kurangnya 3 penumpang 

1 comment: