Post Top Ad

Post Top Ad

Monday 14 November 2016

Xierra Thermal Pants


Walaupun badan saya ni bersaiz kecil, tapi tak bermakna saya tak ambil berat tentang kesihatan diri atau tak terfikir untuk bersenam. Tak kira besar mana, bagai mana rupa bentuk badan pun, seseorang itu harus lah tetap menjaga kesihatan diri terutamanya dengan bersenam.

Sebagai seorang wartawan, terutamanya wartawan travel, saya sangat memerlukan penjagaan kesihatan diri yang sempurna demi melaksanakan tugasan saya. Stamina haruslah sentiasa berada di tahap terbaik!

Jadi kecil atau besar bukanlah alasan untuk tidak bersenam!

Baru baru ini saya telah menggunakan Xierra Thermal Pants sebagai support saya ketika bersenam.



 Xierra Thermal Pants telah direka khas menggunakan fabrik neothermal yang mampu membantu memerangkap haba dengan lebih cepat. Cara ini mampu membantu membuang lemak di peha, pinggul dan perut secara efektif.

Memang akan berpeluh lebih banyak lah. Ehhh...tapi jangan risau! Walaupun berpeluh dengan kuantiti yang banyak, tapi tak akan ada kesan di luar seluar ni. Jadi tak lah nampak dah lencun tu hahaha (Kering dan selesa di bahagian luar).

Selain itu, Xierra Thermal Pants menjadi pilihan saya kerana design dan colournya yang menarik! iaitu dark purple. Jahitan yang kemas dan berkualiti tinggi juga membuatkan pelanggan merasa tertarik untuk mendapatkan Xierra Thermal Pants sebagai koleksi. Terutama kepada kaki gym tu, jangan lupa dapatkan Xierra Thermal Pants by www.xierra.com

Harga yang ditawarkan pula sangat berpatutan iaitu hanya RM 139.00 sahaja!



Malah, selebriti tempatan seperti Fara Fauzana dan Jihan Musa juga mempercayai kualiti Xierra Thermal Pants ni. Mereka turut menggunakan Xierra Thermal Pants ketika bersenam. Jadi tiada alasan untuk anda tidak mempercayai kualiti Xierra Thermal Pants ini.

Sambil bersenam, menjaga kesihatan diri, anda juga berpeluang memenangi wang tunai bernilai RM 1,000 ringgit secara TUNAI! mudah sahaja dengan menyertai cabaran Xierra Thermal Pants lose weight.


Caranya mudah, anda hanya perlu
1. Like page Xierra
2. Share post ini (pastikan setting public)
3. Upload gambar before & after di FB anda dengan caption bagaimana Xierra Thermal Pants mengubah gaya hidup sihat anda & hashtag #xierraweightlosschallenge (pastikan setting public)
4. Gambar peserta WAJIB memegang Xierra Thermal Pants (sebagai bukti pembelian)
.
PEMENANG akan di pilih pada bulan JANUARI. Transformasi TERBAIK & caption paling menyentuh hati akan dipilih sebagai pemenang!

Jangan lepaskan peluang untuk menyertai contest tersebut!



Untuk maklumat lanjut :
Whatsapp: 010-847 2611
Instagram: @xierra.official

No comments:

Post a Comment