Post Top Ad

Post Top Ad

Saturday 29 October 2016

Banana Chocolate, Banane Munch

Sebagai seorang traveller, saya pastinya suka kan sesuatu yang mudah dan ringkas. Ini termasuklah makanan pilihan.

Selalunya kalau nak pergi travel tu memang tak lepas lah daripada bawa makanan ringan atau pun orang panggil kudapan. Aii maklumlah, dalam perjalanan nak ke destinasi yang dituju confirm akan lapar punya, so mesti lah nak ada back up alas perut!

Hah! mehh sini nak kenalkan produk baharu yang menjadi pilihan saya untuk dibawa travel bersama. Iaitu "BANANE MUNCH" kerepek pisang yang disaluti coklat. Pehhh memang power lah rasanya!

Photo credit to Neyra

Bersesuaian dengan tagline nya "Feel the happyness in each bite". Confirm confirm lah akan rasa happy, betul tak tipu...Siapa je tak happy kan kalau dapat makanan hahaha lagi pula coklat memang akan membangkitkan rasa happy kepada si pemakannya!

Dari segi packaging nya, memang BANANE MUNCH ni mudah dibawa sebab dipack dengan kotak yang bersize kecik dan ringan. Tapi isi nya tetap mantap!

Ramuan yang terdapat di dalam BANANE MUNCH ini termasuk lah :
-coklat susu (gula, lemak sayuran, serbuk whey powder, koko, susu tepung skim, pengemulsi, letin soya, vanilin,) kerepek pisang (pisang dan garam).

Produk keluaran tempatan ini dikeluarkan oleh NUNOS Legacy Sdn Bhd yag beroperasi di Pusat komersial Arena Bintang, Seksyen U5, Shah Alam, Selangor.

Kepada sesiapa yang mahu mendapatkan BANANE MUNCH ni boleh lah follow social media BANANE MUNCH ni di

Facebook : BANANE MUNCH HQ
Instagram : BANANE MUNCH
Talian : +6012-808 8804

Pasti terasa nikmat coklat pisangnya di setiap gigitan!

Okayy nak pergi order for next trip! Kena bawa banyak banyak ni sebagai back up huhuhu!



Boleh dapatkan dengan harga RM7.50 sekotak

1 comment: