Post Top Ad

Post Top Ad

Sunday 25 January 2015

MC241 S3A BBQ Party.

Alhamdulillah selesai sudah perjalanan aku dan rakan rakan untuk semester tiga. Kami berjaya lalui segala halangan sepanjang semester ini.

Semester tiga ini memang paling banyak meninggalkan kesan kepada kami semua. Banyak memori tercipta sepanjang semester ini. Terima kasih semua kesayangan untuk segala yang telah kita kongsi bersama ni. Selamanya aku akan ingat. Baik atau buruk, semua nya pasti akan kita ingat sampai bila bila.

Banyak juga ya idea gila gila yang kita dah buat sem ni.

**Makin nakal semua ni!




Tinggal dalam 9 bulan saja lagi untuk kita stay bersama macam ni.. Lepas tu semua akan berubah..





Kami bukan sekadar kawan.. Tapi kami adalah keluarga.. Kami adalah adik beradik.. Kami saling perlukan..




Masing masing galak. Macam dah last semester saja masing masing.







Cecomey je Abang Zharif dengan Adik Qashah saya ni :) sayang korang. My baby boo.


Senang sambut birthday dorang terus.. baby january, fabruary, march.. sambut sekali sebab bulan satu dua tiga kan cuti sem. So adil semua sambut.


Terima kasih Syida, Widat sebab selalu ada dengan aku saat susah senang.. Paling paham kepala aku ni.. Masih banyak kan yg kita nak lalui..


Bubbye semester 3!! 

Di sini jua memori tercipta, walau seketika terjalin kasih, mungkin di sini kita kan terpisah, kenangan bersama tiada ku lupa. Yang terpahit jua termanis, bagi ku terindah, ku ingati buat selama lamanya....


Walaupon lepas belajar nanti kita masih boleh buat reunion, tapi percayalah.. Keadaan tidak akan pernah sama lagi macam apa yg kita lalui saat ini.. Berkumpul dalam satu class yang kecil, kecoh dengan suara yang macam bertih jagung, tak henti henti gelak tawa, sakat, sentap sana sini.. Tapi kita enjoy the moment.. Reunion lagi 10 tahun?? saat tu dah bawa anak anak lah jawapnya.. Dah bawa pasangan masing masing.. Mana boleh dah nak bertepuk tampar macam sekarang.. Nak sakat sana sini.. Time tu kita dah matang.. Dah behave.. So semua akan berubah.. Mungkin juga reunion tu tak akan cukup kesemuanya........




Kalau nak tengok video full kami, 
 https://m.youtube.com/watch?v=EmedXEZYTSo

**Credit video & picture to Shahril Fawzy.



"Waktu tidak pernah berjalan mundur......."






2 comments:

  1. Ingat baik baik ni. Takkan lah nanti depan suami, depan isteri still nak panggil kawan "Hey Pluch!" Hahaha time tu no more menjaja! Hahaha sedih :')

    ReplyDelete