Post Top Ad

Post Top Ad

Friday, 21 July 2017

Trip ke Jepun (Tokyo, Osaka, Kyoto, Nara)

Pasti ramai yang menyimpan impian untuk melawat ke negara matahari terbit, Jepun kan?. Secara jujur, Jepun menjadi antara destinasi impian saya sejak dulu lagi. Kata orang, ini rezeki terpijak, di mana saya telah berpeluang untuk menjejakkan kaki ke nagara berteknologi tinggi itu pada 27 Febuari sehingga 7 March lalu.

Walaupun berpeluang berada di sana selama 9 hari, namun saya boleh kata kan, memang tak cukup masa tersebut untuk meneroka bumi Jepun ni yang memang besar! Jika diberi peluang, saya pasti akan kembali ke sana semula.

Belum sempat nak publish keseluruhan entry mengenai trip ni. InsyaAllah akan dipublish tidak lama lagi sebelum saya ke Korea. *Full entry akan dipublish di blog sahabat saya www.pojiegraphy.com * Ni diselitkan beberapa gambar sepanjang trip saya di sana.

Image may contain: 2 people, people smiling, night and outdoor

Image may contain: 1 person, outdoor

Image may contain: 2 people, sky and outdoor

Image may contain: one or more people and indoor

Image may contain: 1 person, outdoor

Image may contain: sky, cloud, mountain, outdoor and nature

Image may contain: sky, tree and outdoor

Image may contain: sky, grass and outdoor

Image may contain: sky, cloud and outdoor

Image may contain: outdoor

Image may contain: one or more people, people standing, outdoor and nature



No comments:

Post a Comment